karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 31 januari 2016

laatste week januari 2016

Laatste week van januari

Afgelopen week was een week vol met emoties,
waarom weet ik niet,maar ik zit vol emoties er is weinig voor nodig of ik krijg al tranen in mijn ogen.
Terry en onze grote Wes hadden Rocky in het ledikant gezet,kijken wat hij zou doen,maar hij bleef gewoon rustig zitten...



Maandag 25 januari
Jaloezie is binnen,dus s middags op wezen halen bij Multimate,
Ger s avonds gehangen en moooiiii

Ik app met Jose en krijg een mooie foto toegestuurd....heerlijk toch...
daar allemaal tussen die .........Jose als de foto weg moet hoor ik het wel..


Dinsdag 26 januari

Ik moest om 9:00 voor Intake bij  Medinello bij de  Psycholoog zijn.
Dus ik was er netjes om tien voor 9,Anita kwam me nog even gedag zeggen toen ze boven ging sporten bij de fysio...
En er kwam wat ik dacht dat een psychologe was,maar ze riep iemand anders,mevr ........dus ja ik ben van de Berg,andere naam,
maar ik had al meteen het gevoel,als het maar niet verkeerd is.
Dus ik check mijn mail met de datums en tijden,nee echt 9;00 hier zijn...
Om kwart over 9 meld ik me bij de receptioniste(ken haar van de fysio,en ze doet nu ook medinello erbij?)Maar ze kan niet in het systeem kijken,maar belt Mark op.
Ondertussen hoor ik dat ze aan die wat ik al dacht psychologe vraagt of ze mij niet moet hebben,ja vanmiddag...ik denk pff heb ik weer,staat fout in haar agenda,want er is geen mevr ........ en ik wel...
Dus laat van start,ach ja zoiets overkomt mij nou altijd denk ik dan...
En wat denk je moet ik weer helemaal naar achteren lopen ..pff wat een lange gang....
Gaandeweg het gesprek ,op de vraag wat ik graag zou willen doen nog,belanden we bij de brandweer,het archief wil ik toch graag nog betrokken bij blijven,
maar ik verstijf en krijg het niet over mijn lippen,en ik schiet helemaal vol,ik kan geen woord meer uitbrengen,
En de tranen lopen rijkelijk over mijn wangen..........
na een tijdje als ik merk dat het ik weer wat woorden uit kan brengen,
stamel ik.
ik ben niet meer geweest al maanden niet,ik wil wel,maar het doet gewoon nog zo'n zeer.
Vorig jaar dacht ik als zomervakantie voorbij  is ga ik vaker,toen dacht ik als kerst voorbij is en nu denk ik als carnaval voorbij is..
Ik heb het nog niet helemaal verwerkt denkt ze,ik ben waarschijnlijk gewoon leuk alles blijven doordoen,net of er niks aan de hand is,zo van ach ja als dit niet meer kan dan doe ik maar bardienst,en als bar niet meer kan dan maar archief...
Je hebt je heel erg lang heel goed staande gehouden zegt ze heel erg knap,maar eens kom je jezelf toch tegen,we hebben werk te doen...

En ik mis de jongens,maar als ik kom dan krijg ik vragen steeds hoe gaat het en daar heb ik soms gewoon geen zin in,ik wil gewoon heerlijk mijn sores vergeten dan.........
Verlaat en nog met tranen in mijn ogen verlaat ik het gebouw en kom hoe toevallig vrouw Monique  van onze slager (brandweercollega) tegen,
en hebben het er ook even over,komt wel weer zegt ze..
Daarna ga ik naar huis toe,ik hoor de klokken al luiden,de moeder van Corine wordt begraven,ik wilde gaan,maar ben te emotioneel,het huilen staat me nader als het lachen,en het is inmiddels al tien voor elf......
Naar huis,koffie........
de hele dag blijf ik heel emotioneel,s avonds belt heel toevallig Ad van Melis me op,hoe het gaat,en of ik al gehoord heb dat Jos Baars stopt,ik schiet weer vol en kan weer bijna niet praten,nee wist ik nog niet,maar ik las ook van laatste oefenavond in de krant van paar collega s,en dat wist ik ook niet,dacht dat oud collegas daar altijd bij betrokken werden,maar ik zit niet lekker in mijn vel..
En vertel dat van hoe gaat het etc,maar das ook toch begrijpelijk van ons uit gezien,ja tuurlijk,zou ik ook willen weten hoe het met iemand gaat,daarom is alles zo dubbel...na de carnaval kom ik weer waarschijnlijk....
Jos gaat met Ad bardienst meedoen,en vond als zijn ex barmaatje dat hij dat moest zeggen.......heel lief van hem..
Ik zie op facebook dat Marlies en Pieter een aantal artikelen verkopen wat van vader van Pieter is geweest,een relaxstoel staat erbij,dus ik vraag wat ze ervoor willen hebben,niks hij is kapot,voetensteun blijft hangen,op vraag of morgen uitkomt omdat Ger een aanhanger meot regelen,schrijven ze,we laden hem nu in en komen hem wel even brengen,hoe lief...............
ik ga ondertussen al op internet kijken of je aan zekeringen kan komen..
Nou k heb ze natuurlijk wel wat geld gegeven voor bij hun kinderen in de spaarpot...........
Hij zit heerlijk,en na alle stekkers aangeduwd te hebben deed hij het gewoon weer ,dus niks aan de hand,hij is dan wel wat ouder en leer hier en daar wat de kleur vanaf,maar na een poetsbeurt is hij heerlijk opgefrist en soepeler van het invetten..
Nou Karins troon staat...hihihihi
Wel de eettafel nu anders gezet ...



Woensdag 27 januari

Wat een weer,regen regen.
de kleine lacht heerlijk als ik hem uit bed ga halen.

Ik moet denken aan Anneloes,die is gisteren geopereerd,die zal al wel wakker zijn om 7 uur in het ziekenhuis,dus app even met haar,operatie is goed gegaan.
Nu op naar herstel en ik hoop dta het beetje snel geneest blauw etc..
Want volgende week vrijdag feest!!
Terry is werken en ik besluit om langs Ger zijn ouders te gaan ,ze hebben de kleine wesley al zo lang niet gezien.

Ik haal hem uit de auto en zet hem op de grond,hij kijkt even van waar ben ik ,ziet Francien en hij begint te lachen en rent naar haar toe,heerlijk om te zien zoiets toch...
Ze zijn zo gek op hun achterkleinkind,ze hebben nog lekker even samen gedanst..






















Donderdag 28 januari

Boodschapen doen........pff echt de laatste keer ,dat denk ik iedere keer..
Terry duwt nu het wagentje met de kleine,maar het lopen,alles doet pijn,ik wil dan echt gaan,in het midden even gezeten bij de stoelen,daarna wilde ze ook nog naar Kruidvat,ik kon eigenlijk niet meer,maar ga dan toch mee,ik wil namelijk ook nog even daar heen..........teveel teveel pijn dan bah bah...
Maar goed boodschappen weer binnen...
Het was heerlijk weer weer,dus even lekker buiten geweest samen..
Terry had de foto rechts gemaakt en heeft toen een foto van vorig jaar zomer links erbij gedaan en wat een verschil al he...

Daarna tegen half vier zijn we op kraambezoek gegaan bij Teun,
want die is 7 januari geboren en werd tijd voor kraambezoekje,ze wilde iets jongensachtig,dus ik had een brandweerauto gekocht voor 12 maanden oud...
Martine ging Lotte uit bed halen en Wesley vermaakte zich meteen prima met al het speelgoed...
Lotte is ook al echt een hel grote meid aan het worden,wat gaat het toch hard.
Dan haalt ze Teun naar beneden ,wat een scheetje en wat klein weer dan he...hihihihi'
Rob komt thuis en we buurten nog  heel even..
kwart voor vijf gaan we naar huis,Terry zou gaan koken,
bami had ze gemaakt,hij smaakte heerlijk...
Wesley zat helemaal onder de bami..hihihiihi
verder heb ik met Marianne geappt,longkanker logenootje van me,we appen elkaars dingen die gebeuren en ik heb me weer even kunnen afreageren hihihih..

vrijdag 29 januari

Ben trouwens al dagen aan kijken voor een andere auto,de onze kraakt soms rechtsvoor,en we denken dat het de vering is...
Dus kijken wat is er te koop,hoe duur en dan de recensies te lezen.
Wilde eerst een wat kleinere auto,maar omdat we onze auto eigenlijk overal voor gebruiken(lees alles laden wat kan)..en een comfortabele auto als we in toekomst verre autoreizen willen maken,Noorwegen,kroatie,of Italie ......waar ook heen??
En vanwege mijn lijf een hoge instap is fijner,in november wilde we dit al,maar hebben onze auto toch maar eerst laten keuren omdat we niks overhaast wilde doen,en om eerst de badkamer af te hebben,en dan de financiën bekijken...
Had een auto op het oog,maar eerst om half elf naar Intake revalidatiearts bij Medinello...
Dus ik weer zitten,en de tijd ging voorbij,ik had weer zon raar gevoel,was weer heel emotioneel,ligt dat aan de grond daar???
dus ik kijk in mijn agenda..............ja karin,
staat er half twaalf pffffff
dus maar weer naar huis...
En even auto's weer bekijken op internet en weer terug...
Revalidatiearts ziet wel mogelijkheden voor verbetering,s middags hebben ze met het complete team overleg samen en maken ze een plan de campagne en dan hoor ik dinsdag van mijn casemanager hoe en wat verder,ben benieuwd..
Dus ging ik vandaag kijken bij deauto.nl stond een Nissan Primera,
maar ik zag het al meteen wat een vochtigheid van binnen en roest,nee dat wil ik niet meer...
Dus ik rij maar weer naar huis............
mijn blauw oog is bijna weg..

Ik ga verder de hele dag lekker auto's bekijken en uitzoeken,en ik heb hem denk ik gevonden...........
De kleine van kinderopvang halen en frietjes eten samen.........
s avonds gaan we naar Helga en Marion om samen de finale van de Voice te kijken...
Ik kan niet slapen,ik ga nog even de auto's vergelijken en maak een lijstje...

Zaterdag wat een weer,de regen valt met baken uit de hemel..
Ger en Terry hebben al onze rotzooi in de auto volgeladen en naar de stort gebracht...
We gaan vandaag ons feesthok uitmesten en voor andere auto kijken,eerst auto kijken,Ger heeft kachel in stal annex feesthok wel al aangestookt..'
We rijden naar carmovement...
er staan hier twee dezelfde citroen ,de ene is twee jaar jonger maar meer km en 1000 duurder...
Ik ken die verkooppraatjes wel voort van die mensen ,dus ik begin gelijk om te laten horen dat ik weet waar ik over praat euhmmmmm...
Hij laat ons toch eerst die goedkopere zien uit 2003,omdat die pas nieuwe koppeling en distributieriem etc heeft gehad afgelopen jaar...
Dus ik dacht nog ,mij hoef je echt niet meer te overtuigen,want toen ik de foto's online zag,dacht ik meteen wat een luxe ruime praktische auto..
Maar goed,hij begon uiteraard meteen over de afleveringskosten,ik kapte hem meteen af,en zei we willen hem zo meenemen...
Even nog naar de andere auto kijken,maar goed Ger vond de goedkopere versie toch mooier...

Dus we gaan zitten ,want we hebben nog een auto in te ruilen,
en wat ik in gedachten had dat we bij moeten leggen komt uit.....
yes denk ik.
Je moet hem wel nog echt beurt etc geven he,tuurlijk zeggen we.
we regelen alles en doen spullen in de garage van onze oude auto in de nieuwe,want het regende nog steeds heel hard.....wat een mooie auto...
Trots zoals Ger reed,lijkt wel een directeursauto wat een luxe allemaal..
ja he climate control,cruisecontrol,radiobediening op stuur etc etc...

foto van onze nieuwe aanwinst,vanuit onze huiskamer genomen:

Mooie aan deze MPV (multi purpose Vehicle)zo noemen ze deze soort auto's is dat je de stoelen alle drie achter naar voren kunt klappen en dan een laadruimte hebt die best groot is..
hieronder nu even foto's van een andere auto,maar echte van onze auto volgen dit vanwege slechte weer gisteren..
dashboard...zo gaaf


 drie ruime plekken en achter ook veel ruimte( voor rolstoel?)

Vlug bordje met kenteken gemaakt,want willen geen boete krijgen,de gemeente heb ik al gemaild met het nieuwe kenteken,meteen maar eens vragen of de paal ietsje meer naar huizenkant toe kan...makkelijker als we parkeren rijden we meestal even stukje over de stoep,nu gaat dat niet..

Hup stal opruimen,tattoo spullen te koop gezet,en die komen ze vandaag al ophalen...
Netjes is het nu al...
Ik had voor Ger bij Louis een tankring en tas gekocht ,zodat zijn tank niet beschadigd..
Kreeg nog 35 euro korting bij louis.de dus was de moeite waard..
en staat nog heel mooi ook..
Dus hup op mijn troon en boekje van auto lezen,heerlijk...
Maar ik denk opeens ik heb geen apk keuringsrapport gezien,
krijg ik het heel warm als ik bi OVI check dat hij 7 januari al gekeurd had moeten zijn....pffffffff
Maar vlug even bij van de Heuvel regelen dat hij gekeurd wordt maandag..
Eigen schuld,want ik wilde hem perse meteen meenemen,en hij dacht natuurlijk met mijn praatje over alles dat ik wist dat hij nog gekeurd moest worden,
vooral ook toen ik natuurlijk over Pieter begon ,die heeft ook autogarage en zei dat hij met mijn zus getrouwd was geweest,dacht hij natuurlijk die regelt dat allemaal zelf verder ,
maar ja over keuring daar heb ik niet meer over nagedacht,maar komt goed....hahahahahah zo zie je maar meer,denk je alles goed te regelen,komt we hebben altijd auto;s gehad die gekeurd waren al was het nog maar voor paar maanden......
Nou Ger heeft een cd gemaakt voor vrijdag en die wordt om uurtje of elf opgezet,geen rock maar heel mooi,ik heb er nu inmiddels met horen van de cdtje wel heel erg zin in vrijdag....

Moet wel bordje of zo maken dat niemand fietsen mee naar achteren neemt etc,want onder eerste afdak staat scootmobiel en motor Ger,en waar stoelen stonden komt van BBQtoppers  om half elf spullen klaarzetten,
 en achter tegen keuken onze fietsen...en ander afdak is voor de rokers...
Nou..............wordt vervolgd









Geen opmerkingen: