karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 21 februari 2016

relaxweekend en ontspanning..

Zondag 14 februari

Na het bijwerken van deze website heeft Terry lekkere pannenkoeken gemaakt,ze smaakte heerlijk..




maandag 15 februari
Savonds is het ledenvergadering van de brandweer..
Even was ik weer aan het twijfelen savonds..
Maar uiteindelijk ben ik toch gegaan,het was koud,en ik moest op scootmobiel,want de auto is al weggebracht naar van den Heuvel,hij krijgt morgen een beurt en airco service..
Met kleine buiten geweest achter en hij kan uit pakje drinken,
hij knijpt natuurlijk er nog te hard in hihihihihi,maar kan nu zuigen.



















Even was het wennen om weer op de kazerne te zijn,
maar ben blij dat ik was gegaan.
Frans van der Vleuten en Nico van de Kimmenade gaan mij helpen met het archief.
Volgende week dinsdag gaan we bekijken hoe en wat...

dinsdag 16 februari

revalidatie ,fysio van 9 tot 10:30 ...
Moest weer op scootmobiel,maar ben altijd vroeg wakker,maar sinds die nieuwe tabletten tegen zenuwpijn slaap ik door en beter,dus werd pas kwart voor 9 wakker...pffff dus was een beetje te laat,dan is zon scootmobiel toch langzaam....
Ik kwam bij de fiets,maar mocht nog niet beginnen,ik moet leren om dan eerst tot rust te komen en op adem...en dan pas beginnen.........
Of ik nu te laat kom of wat dan ook,geeft niks,ik moet ontspannen en uitgerust aan de oefeningen beginnen,en tussen iedere oefening 2 minuten op stoel zitten of gaan liggen.
Is natuurlijk ook zo,en veel beter voor mijn lijf..
s'midags lekker met kleine buiten op schommel etc,
en met de scootmobiel op en neer..
ik zag dat de natuur al met de lente bezig is.
                                     pruimenboom
rozenknopen...


kijk maar naar de knoppen en zelfs bloempjes...ik verlang ook naar minimaal 15 graden buiten..
Via Facebook heb ik nepplantjes gekocht voor onder afdak etc...altijd fleurig



Auto opgehaald pfff even weer wat geld,maar ja nieuwe remschijf en blokken en olie en airco etc alles in orde ..
s avonds eindelijk weer gekaart,was al drie weken geleden.
Ik had de gezusters afgezet,nou ja ze moesten samen maar 1.20 betalen,maar ja ik had gewonnen daar gaat het om..

donderdag 18 februari

S Morgens om 9:15 naar Brenda,
altijd zo fijn als ik bij haar ben en ben geweest,
sindsdien is mijn nek en schouder regio echt minder gespannen..
VoetReflexologie heerlijk.
Ik mocht een kaartje trekken,en hoe toepasselijk



verder kreeg ik tip om kan water op aanrecht te zetten,zo drink ik meer water,er zit komkommer in,want das zo lekker fris en wat munt,goed voor de longen.


Daarna even eten voor s avonds gehaald.
En na het eten heeft Ger en Terry de grote boodschappen gedaan.
film kijken en film kijken...heerlijk toch.

Vrijdag 19 februari
revalidatie van 9 tot elf uur,want om tien uur kreeg ik ontspanningsoefeningen van Angela..ook kreeg ik een cd mee en map..
Nu iedere dag 2 a 3 keer die ademhalingsoefeningen doen...
Zo leer je spieren te ontspannen en je ademhaling beter te doen.
Heb meteen thuis de nummers op mijn gsm gezet,en ze daarna geluisterd..
Heerlijk ontspannend..
S Middags bij huisarts baarmoederhals controle laten doen,was aan twijfelen,maar is zo gebeurt dus nu afwachten op de uitslag
S Avonds hebben Ger en ik The Martian gekeken.
Een super mooie film..
Op tijd naar bed,morgen vroeg op ..

Zaterdag 20 februari

Ik was om 5 uur al wakker,en kon natuurlijk niet meer slapen,
om zes uur zou toch de wekker gaan.
Dus om tegen half zes maar opgestaan,en koffie drinken en Ger stond ook op.
Om kwart voor zeven aangereden,toen we er bijna waren natuurlijk even een rookstop voor Terry..


Parkeren in de parkeergarage,er stond overal huisraad en rommel,dus waren even aan het twijfelen of het geen personeelsgarage of zo was,maar hadden hem geparkeerd en gemeld bij de receptie..
We hadden geluk,mochten meteen naar onze kamer,het was inmiddels iets na 9 uur..
Dus spullen op de kamer,bikini aan en badjas mee,en melden bij het wellnesscentrum..
waar we koffie kregen,ik bestelde er gebakjes bij,we zouden namelijk pas om half 1 gaan lunchen dus denk das lang zonder eten hihihihi...

Daarna bracht ze ons naar het sauna en zwembad gedeelte.
Terry wilde het toch een keer proberen de sauna,en nu was het nog niet druk,dus zei kom op,ik kijk wel hoe het met mijn longen gaat.
En tien minuten maar....daarna werd het drukker en durfde Terry niet meer echt..
Ik heb nog in een Japans bad gezeten,en daarna nog in de whirlpool..
Om elf uur kregen we de schoonheidsbehandeling...
We lagen bij elkaar in 1 kamer,en ik had voor Terry de detox behandeling en mezelf voor hele gevoelige huid...en nek en schouder massage....
55 minuten zijn dan zo om.....
Heerlijk was het.
daarna hebben we meteen geluncht...
en ook dat was weer heel goed verzorgd...


Ondertussen appten we met Ger foto's heen en weer,
hij was thuis druk bezig geweest,met de bamboe gordijntjes en verzetten van de buddhas...
Nu minder last van de wind ,maar je kunt er toch doorheen kijken.






Daarna nog lekker gezwommen en in whirlpool gezeten.
Toen kregen we nog de hydrojet massage op een waterbed.
En zo was het ineens al tegen half vier.
Dus heerlijk even uitwaaien op het strand,letterlijk waaide je bijna uit je hemd,
dus binnen maar even wijntje pakken en bittergarnituur,want je zou eens verhongeren hihihi





Gelukkig was het echt maar 100 meter naar het hotel...dus daarna hebben we heerlijk even uitgerust en gebadderd..
Mijn huid zag er al rood uit,tuurlijk van die chemopil mocht ik eigenlijk ook geen sauna ,ach ja voor die ene keer 10 minuten .
Het buffet was heerlijk,heerlijk witlof met kaas en champignons en eigenlijk luste ik bijna alles,er werd ook voor je gegrild op de bakplaat,maar hoefde wij niet...









daarna nog even in de bar/pub geweest,maar vond Terry toch te oubollig.


Dus ons lijf laten rusten en samen op de kamer naar film gekeken..


zondag 21 februari
S Morgens heerlijk uitgerust,wel paar keer wakker geweest,maar toch goed geslapen..
Lekker nog douchen en rond tien uur ongeveer aan het ontbijt...
Heerlijk weer......
                                   hmmmmmmmmm
He bah,nu terug naar huis rijden,het was heerlijk ,hier wil ik met Ger nog keertje weekend heen,lekker dichtbij alles,en het lopen viel me reuze mee...
Wel wat pijn aan mijn benen en gewrichten,maar niet zoals laatste keer.
Terry en ik hebben heerlijk gebuurt over van alles.
Onderweg ging de auto toch best hard heen en weer,wat een gevoelig stuur dacht ik ,en wat vangt hij veel wind..
Daarna vond ik uit dat als ik de cruisecontrol uit had staan dat hij dan veel stabieler was,hmm vreemd,maar wel een fijnere gedachte.
Bij sterke wind ,toch maar geen cruise control meer aan
Nu thuis op de bank aan  het nagenieten van de heerlijke momenten.
tot volgende week.........


2 opmerkingen:

Unknown zei

Fijn om te lezen dat je een geweldige wiekend hebt gehad grt eugene

Unknown zei

Fijn om te lezen dat je een geweldige wiekend hebt gehad grt eugene