karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 1 juli 2017

juni 2017

druk druk druk...........

Vrijdagavond 2 juni  naar verjaardag van Henk van Ham geweest,
weer wat bij gekletst met Wijnand en Francie en Joop en Monique.

Zaterdag 3 juni
Smidags om 16:00 moesten we bij de kerk zijn voor de doop van Revi.
Daarna met zijn allen naar Lindsey en Jeffrey voor het feest en de bruiloft van hun vieren tot half twaalf hebben we het volgehouden..
                                                      we geven geldboompje cadeau
                                                        De bruilofsttaart
zondag 4 juni eerste pinksterdag
Naar Ger zijn ouders

maandag 5 juni tweede pinksterdag
maandagavond waren Ad en Mathilde hier.

Dinsdagavond 6 juni 
Van kanker.nl en het gezondheidsplein hadden ze toestemming gevraag om mijn blog bij hun neer te zetten,en ze stuurde dat hij online was...
Savonds stond concert op de planning.
Ik moest achter nog vlug de sleutels pakken,hoor ik bij mijn oor wat zoemen,meteen daarna voel ik een hevig steek in mijn nek,ik wapper met mijn hand als een gek,weet niet wat het was maar het doet zeer...
Tuut tuut het busje staat samen met Richard staat klaar .
de hele avond nog wel wel een beetje pijn gehad aan mijn nek,maar niet meer aan gedacht..
Samen met Ger zijn zus en Theo en Anneloes zijn we naar 013 geweest in Tilburg  naar Alter Bridge.
Het was heel erg goed en gezellig,ik heb in het busje terug gereden zodat de rest kon drinken.

woensdag 7 juni 
Bij wakker worden voel ik dat mijn nek heel erg dik is en warm.
Ik moet naar de fysio naar Roel,voor mijn nek en schouder massage , maar die kan mijn schouder en nek zo met die dikke nek niet masseren.
Hij zegt het voelt ook echt heel warm,straks koude kompressen op leggen.
Nu pas 22 juni terug komen,mezelf nog rustig houden dus..

Donderdag 8 juni
Mijn nek lijkt wel weer wat dikker.
Hoppa naar Geldrop het Sint Anna..
MRI van hersenen en nek en Ger moet op controle voor zijn liesbreuk.
Bij de tijdelijke container waar de mri nu in staat plaats genomen,wachten duurt altijd lang,maar het liep dus al ruim 20 minuten uit en ik moest er 9:45 eigenlijk in,maar tegen half elf pas aan de beurt..
Ik moest me omkleden en kreeg contrastvloeistof........wat een kleine ruimtes in die container maar goed ik lig erin en ik hoorde ze zeggen heb je je bh nog aan??? oeps.......vergeten werd weer uit de mri geschoven vlug bh uit en weer liggen.........hartslag was inmiddels hoger want ik heb altijd gedacht dat die magneet zo sterk was,ik was altijd zo bang voor bv metaalsplinter in mijn oog,maar ik werd niet door de magneet aangetrokken met mijn beugelbh, dus nu hoef ik hiervoor minder angst te hebben........het duurde best lang,toen moest ik eruit en bouwde ze het om met hoofdstellage voor mri hersenen ,dat vind ik dan weer meestal comfortabeler omdat je dan via een spiegeltje hun kunt zien zitten.
gek hoe dat  psychisch werkt eigenlijk.
zonder dat spiegeltje , heb ik mijn ogen dicht en voel ik me opgesloten en heb ik voort angstgevoelens dat er iets met het apparaat mis gaat etc..........
en met dat spiegeltje niet, terwijl ik dan juist met mijn hoofd vast zit in een frame.........raar mens eigenlijk die mensen hahaha.....
Eindelijk na zon 3 kwartier ben ik klaar,omkleden ik kom zo zegt de verpleegkundige,ik kleedde me toch maar alvast om ook al zat het infuus er nog in......
Ger zat te wachten en zuchtte eindelijk en met hem zat de wachtkamer ram vol,
Ger was ondertussen dat ik onder MRI was op controle geweest alles was goed....
Ik maak me toch best zorgen om mijn nek hopelijk wordt het niet erger ,zal ik de huisarts bellen??
Maar die bleek op vakantie dan moest ik een andere bellen ,daar had ik geen zin in....
zal wel over gaan hopelijk..

Vrijdag 9 juni
savonds zijn Hein en Jose hier,was lang geleden weer even bijgebuurt...
maandag 12 juni
Naar brandweer..
dinsdag 13 juni
Heb plattegrond gekregen dus voor wes met zijn uitgezochte meubels een indeling gemaakt,let niet op de kleuren wes heeft alles zwart bruin maar kan ik niet voor kiezen in dat programmatje..


kaarten
woensdag 14 juni
heerlijke dag,met kleine naar de molen,in het zwembad en naar de bossen..

                                            ik zit van het krassen helemaal onder blauwe plekken


Avonds zegt Ger tegen mij Yes ik heb een verassing voor je,we gaan zaterdag naar een sportster kijken een 1200 in Friesland,ik heb die op marktplaats gezien en steeds gesmst met die vrouw,er was een andere die eerst kwam kijken vandaag en als die hem niet kocht zou ze mij terug benaderen..
Wow een mooie motor een 1200 dat wil ik altijd al...
Wel geen midcontrols maar die kunnen we altijd nog later monteren...
Ik was al vaker bezig met kijken naar een  sportster maar de xr1200 die ik mooi vind in het zwart waren best duur,en ik dacht ach ja laat ook maar,
maar  een sportster is gewoon mijn ding,
ben ook altijd nog , al zei het wat minder natuurlijk ,  nog op het sportsterforum actief geweest....

we hebben die avonden natuurlijk weinig geslapen,is het dat geld wel waard?? wat als ik ineens dadelijk veel slechter ga worden,toch veel geld....maar ja niemand kan in de toekomst kijken en het gaat nu zo goed wie weet blijft dit zo nog een aantal jaar.
Ik app met Tamara dat we waarschijnlijk zaterdag met de harleyclub weer meegaan naar Weert (vorig jaar ook gedaan) en dat ik zaterdag naar een sportster ga kijken.....
ooh spannend appt ze ik zeg niks tegen de rest..

zaterdag 17 juni
Heel vroeg wakker natuurlijk en om half 8 waren we al aangereden,met de auto,want stel het gaat niet met mijn schouder zon lange rit,en Ger zit met zijn Liesbreuk.
om elf uur ongeveer kwamen we bij het adres aan,een grote mooie boerderij...
Na wat kletsen over en weer blijken we veel overeenkomsten te hebben,hun gaan ook op motorvakanties ,haar zoon heet ook wesly,zij heeft deze motor 7 jaar gelden op haar naam laten zetten op Terry der verjaardag etc etc........
dit was de advertentie waar Ger op heeft gebeld..
      

En toen proefrijden,even onwennig om met forward controls van het erf af daarna links de bocht te nemen,want ik wilde mijn voeten natuurlijk in het midden zetten hahahahaha...maar goed,gas erop en eens kijken of ie wel goed trekt..(achteraf zei Ger dat hun zeiden ooh wij rijden altijd rustig weg,ooh ja ons Karin is nu japanner gewend daarom komt dat).
Het was natuurlijk haar eerste motor en ze was er eigenlijk dus altijd heel erg zuinig op geweest.heeft altijd de beurten bij HD drachten gehad,laatste beurt was 6500 km geleden.....
Dat geluid en dat gevoel weer een machine onder mijn kont te hebben,heerlijk vering goed,stuurde goed schakelde goed...
45000 gelopen mooi ,altijd mee gereden dus das het beste voor een motor.
Tja verkocht natuurlijk.
De terugreis miezerde en regende het wat,hmmm jammer.
Na zon 110 km bij een tankstation gestopt even eraf,hij rijd heerlijk,en ondanks de wind en zonder windscherm valt het mij niet tegen met mijn nek,wel was mijn rechterhand aan het tintelen maar kan ook van stand pols zijn,hij loopt veel rustiger in zijn 5 op de snelweg met 120 als de 883 die ik had...




Ger zie ik ook stralen en waarschijnlijk hoopt hij da tik zeg rij jij maar even ,maar ik zeg het niet,ik stap weer op MIJN motor en we rijden 130 rechtstreeks naar Ger zijn ouders toe....
En tegen 4 uur zijn we thuis,dan moeten we vlug worden ,we moeten voor 18:00 bij Tamara en Ron zijn.....
dus vlug de motors bepakken en nog een worstenbroodje naar binnen duwen.
Maar dan start Ger zijn motor niet!!
dus aanduwen en jawel hij start gelukkig...........als we er bijna zijn ,geeft Ger aan dat hij nog even rondje gaat rijden zodat de accu genoeg geladen is.
Geen gsm bij ik dacht nog als hij nou maar niet ergens met stukken komt te staan..
Maar goed hij verscheen gelukkig weer,maar helaas moesten we hem daarna weer aanduwen...hahahahah allemaal Harleys en de Yamaha moesten we aanduwen..
                                         samenkomst tegn 18:00 voor vertrek naar Weert

En toen moesten we de tent weer eens opzetten,was lang geleden......en het lukte nog.








Weert was weer gezellig en het weer was heerlijk ,en het bandje super goed.

zondag 18 juni
Alleen het slapen niet zo,zo gehorig met al die mensen die naar hun tent terug komen en dan lallen hihihih....

Dus op Vaderdag waren we om 8 uur onze tent al aan het inpakken,ontbijtje pakken wat heerlijk was

en daarna op naar huis binnendoor met Ger voorop(hebben we weer moeten aanduwen tuurlijk )..
Naar Ger zijn ouders

en daarna even fotos motor maken ,



en even plat even bijslapen..........
maandag 19 juni
Ik ben de route die ik uitgestippeld had voor de familiedag gaan fietsen,en heb overal wat foto's gemaakt van borden die ik kon gebruiken voor letters voor het woord wat ze moeten gaan raden...
Het leuke is ik ga er 1 letter tussen uit laten hihihihih...laat ze maar even zweten...
                                                schrijf de 2 e letter van de heer van Mierlo op etc etc
                                                               en hier moesten ze de letter a van hebben...

Daarna meteen een woord gevormd en de route geschreven en uitgewerkt en doorgestuurd naar de andere commissieleden.
Ik kwam bij de plus Chris en Mandy tegen en ons dus meteen opgegeven voor de picknick rit ,vind ik wel altijd gezellig...

dinsdag 20 juni 
Uitslag bij de neuroloog.
het was smorgens al heel erg warm dus met de motor naar Geldrop.
 Ik heb me er niet druk over gemaakt en ben ook alleen naar de uitslag gegaan,omdat ik dacht behalve mijn nek is er niks geks aan de hand.
Dus laat me nog gelijk hebben ook.....
Mijn nek is ietsje slechter geworden en bij c4 zag ik grote bobbel in het ruggenmerg zitten,maar zoals de neuroloog al zegt ,er is geen verklaring voor die pijn rechterhand ,en arm naar aanleiding van de mri ,want dat zou naar c7 moeten verwijzen mijn klachten en daar ziet hij niks...
Zou ook van pols kunnen afkomen carpal tunelsyndroom,maar ik wil geen emg als het echt heel erg wordt kan dat altijd nog...
Over de hoofdpijn moet ik nu 3 maanden bijhouden wanneer ik hoofdpijn heb en wanneer ik migraine heb en de tabletten gebruik en dan in september weer terugkomen..

Yes niks ernstigs in mijn nek, ik kan dus gewoon met gerust hart motorrijden...
Terugweg via Heeze en  Someren en het Jasper naar huis gaan want  ik wil nog even wat  bochten uitproberen..
Er stond een meneer op zijn dochter te paard te wachten en zei spontaan zal ik even een foto maken?
Mooi toch...


savonds mee voor Wesly zijn Certificaat uitreiking zelstandig wonen...
Hij had eerst nog een presentatie had hij goed gedaan..

                                                handtekening zetten natuurlijk alles heel officieel.


Donderdag 22 juni
Fysio voor de eerste keer
Gesprek kromme haagdijk met gedragsdeskundige etc om exacte datum vast te stellen blijft dus op 1 juli...
Windscherm samen met Ger erop gezet...

vrijdag 23 juni
Naar de winkel voor de familiedag van de brandweer.
Omdat ik om 14:05 bij Joop zou zijn ...nog even rondje Sang gemaakt eerst..
Zodat ik nu fotos kan maken met het windscherm...


naar Joop en Monique ,mijn motor laten zien en Joop ging kijken of ik nieuwe remblokken etc nodig had...
Zodat we binnenkort samen mijn motor een beurt kunnen gaan geven.
Daarna uitzoeken naar P+R in Den Bosch en de Tom Tom ingesteld.
En savonds naar Eugene en Wilhelmien,maar Eugene was met de brandweer weg,en die kwam pas om 23:00 terug ...we hebben toch mooi Hollands got talent gekeken en gebuurt.

Zaterdag 24 juni
Met Kaartclubje naar Den Bosch.
Ik reed natuurlijk want de dames durven niet meer zo goed te rijden,afijn gewoon de tom tom volgen auto geparkeerd op P+R 4 euro betalen voor 1 auto inclusief 4 personen en de bus naar het centrum stond al klaar,zo gemakkelijk.
Komen we in de stad,zien we dat het roze Zaterdag is,dus het wordt druk....
We begonnen met een Bossche bol en koffie om 10 uur .

tussendoor hebben we ook nog wat gedronken en Daarna ben ik geslaagd voor een outfit voor de bruiloft van Rianne en Michiel,een jurk en zelfs een rok gescoord daar kwam Anita toevallig mee aan,want heb nog meer feesten in september.
om 14 uur gingen we lunchen...
                                            zonder eten en met eten.......

daarna weer om half vijf ergens wat gedronken (koffie hé met zon koud weer)...en terug naar de bus en om half zeven waren we bij de steenoven,waar we het steentjes menu hadden,

het was erg gezellig en om half elf was ik bekaf thuis.......

zondag 25 juni
Om 10 uur op de kazerne alles klaarzetten voor de familiedag het regende tussendoor,ik hoopte aar dat het droog zou blijven..
Het is droog gebleven en de excursie van de schapenherder viel mij ietsje tegen ,omdat hij dat niet zo goed kon,hij had geen overwicht op de groep .



maar goed daarna het terrasje bij de Sprink viel bij iedereen in goede aarde,de kinderen konden er lekker spelen .....en nu uit het woord komen hahahaha...
Ik ben samen met Pieter eerder terug naar de kazerne gegaan omdat de chinees het buffet kwam brengen.
En tegen 17 uur kwam iedereen weer binnen gedruppeld en daarna heerlijk gegeten en samen met een aantal die bleven opgeruimd,dan is het ook zo aan de kant,dus half 8 waren we klaar,hebben we nog even moeten wachten op de chinees die het buffet terug kwam ophalen...
dus ik was om 20:00 thuis.................moe..........zo moe.....morgen niks...........

Maandag 26 juni
Heb met Wes naar aanleiding van onze laatste bezichtiging zijn plattegrond aangepast,koelkast pakt hij een lage en geen hoekmeubel voor computer want die hadden ze niet in zijn kleur..

kleur op de plattegrond is anders want Wes heeft alles  in zwart bruin.....


 terwijl Ger en Helga samen met onze Wes naar Ikea zijn om spullen te kopen,komt ineens Frank achterom,het boek wat ik heb eens gegeven heb van Sportster om terug te brengen en meteen de motor te bekijken,ziet er goed uit.....
Hij heeft ook nog oliefilter liggen...Bedankt Frank..

Woensdag 28 juni
Begeleiding van Wesly komt voor de laatste keer .
Toen las ik een whatsapp van Corinne die uitzaaiingen heeft van borstkanker,er was weer iets toename,dus de pillen die ze had werken niet nu mag ze op kosten van het azm nieuwe proberen palbocilcib,maar eerst krijgt ze nu een goedkoop middeltje das dan weer jammer schrijft ze,inderdaad geef dan meteen dat nieuwe wat schijnbaar heel goed werkt.
Ik hoop dat die wel gaat werken net zoals het pilletje van mij.............duim duim...
We maken meteen een afspraak om samen met te mannen vrijdag 7 juli te komen kletsen,anders komt daar niks van als je zegt doen wel nog wel.......is mijn ervaring..

En toen ging weer de bel,Tonie kwam naar mijn nieuwe motor kijken......net terug van vakantie even gebuurt maar met de kleine erbij is dat eigenlijk niet echt mogelijk die eist heel mijn aandacht steeds op.....


Savonds heb ik mijn luchtfilter

 eraf gehaald (kijken welk type het is) en alles besteld wat ik nodig heb voor de beurt,
in overleg steeds met Joop wat wel of niet nodig was...
Ger was met Wes naar de bios dus heerlijk nog zitten neuzen ook voor een embleem op mijn tank,maar kan niks moois vinden.,...
donderdag 29 juni
Met de Anita en Rosa weer eens geluncht,nu bij de Koffer ,het was in  Maart de laatste keer bij Rosa geweest....
Daarna met Wes en Terry naar kwantum gereden en Wes heeft lampen etc nog gekocht.
Toen kleine bij mij in de auto en Ger op zijn motor naar Joppen om te laten maken en nieuwe band voor erop....
Kwam medewerker naar mij toe,het gaat echt heel erg goed met jou he,je ziet er ook zo stralend uit..
Ik zeg ja voel me super en zolang dat is profiteer ik nog lekker ,het kan zomaar ineens veranderen...
Avonds kwam Theo naar mijn nieuwe motor kijken en heeft hij Adrie gebeld en die heeft nog midcontrols liggen...
Ik had Adrie gemaild en daarna gebeld hij zou mij terug bellen,maar was dat dus vergeten...
Meteen betaald aan Theo voor concert in november waar we samen met meerdere naar toe gaan..
Ik had hoofdpijn gekregen maar nu meer links en wat lichter,zal wel van alles zijn wat op het moment loopt,wes op zichzelf van alles regelen,bezig geweest om voor mijn motor midcontrols te zoeken,wil vakantie nog verder afwerken de puntjes op de i,
dadelijk als wes hier weg is gaat Terry naar zolder ,eerst schoonmaken en dan wij weer terug naar het huis..............druk druk druk druk in mijn hoofd

vrijdag 30 juni
nog steeds wat lichte hoofdpijn....
Naar fysio geweest..
Morgen spannend voor Wes zijn kamer inrichten maar eerst alles in elkaar zetten...
Dinsdag hebben we een afspraak bij de gemeente Helmond om hem in te schrijven....
Dus hebben het druk druk druk.
Helga van Ham kwam ook nog even vest van Ger afgooien lag al bij hun vanaf feest Henk,
ze hebben het ook heel erg druk op het moment .
Morgenvroeg om half 9 aanrijden om de midcontrols in Ospel bij A3Motoren op te halen en dan kan ik die deze week savonds ombouwen.
En om 10 uur krijgt onze Wes de sleutel van zijn kamer dus kunnen we meteen gaan beginnen met kastn in elkaar zetten,want de kamer heeft de ORO al netjes gemaakt.









Geen opmerkingen: